Revista de Pedagogie Digitală – vol. 3 (2024)
Coperta, comitet editorial, cuprins |
Carmen Cioranu-Rădulescu 3-9 Educația și conștientizarea etică a tehnologiilor IA și folosirea lor în mediul academic HTML | PDF |
Florin-Adrian Dumitru 10-14 Dependența de social media și izolarea socială a elevilor HTML | PDF |
Mariana Elena Doman 15-23 Impactul utilizării aplicațiilor educaționale digitale asupra elevilor de clasa pregătitoare HTML | PDF |
Revista de Pedagogie Digitală – vol. 2 (2023)
Coperta, comitet editorial, cuprins PDF |
Olimpius Istrate 3-8 How to cite ChatGPT and AI products HTML | PDF |
Laura Ioniță 9-21 Școala online în ciclul primar: Perspective ale profesorilor, elevilor, părinților HTML | PDF |
Marius Petruț Ivanov, Ana-Karina Nazare, Alexandru Stanciu, Dragoș Sebastian Cristea, Mihai Vlase 22-32 ED-Sense, platformă tehnologică pentru educație personalizată în era digitală bazată pe inteligență artificială și conținut interactiv HTML | PDF |
Viorela Mihăilă-Popa 33-45 Dezvoltarea în copilăria timpurie: Influența tehnologiilor digitale asupra proceselor și mecanismelor psihice HTML | PDF |
Revista de Pedagogie Digitală – vol. 1 (2022)
Coperta, comitet editorial, cuprins PDF |
Olimpius Istrate 3-10 Pedagogia digitală: Definiție și arie conceptuală HTML | PDF |
Giulia-Miruna Cismaru-Croce 11-14 Rolul jocurilor video în predarea literaturii (Eseu) HTML | PDF |
Olimpius Istrate, Simona Velea, Doru Ștefănescu 15-22 Experimentul Ariadna. Rolul inteligenței artificiale în științele educației HTML | PDF |
Mihai Vlase, Dragoș Sebastian Cristea, Marius Petruț Ivanov 23-27 Digitalised Interactive Educational Experiences with EdSense’s Digital Smart Pages HTML | PDF |