Pedagogie Digitala

  • Prima pagină
  • Arhiva
  • Colectiv de redacție
  • Propuneți un articol
  • Despre
Meniu

cercetare privind utilizarea IA în educație

  1. Percepții și practici ale cadrelor didactice privind integrarea inteligenței artificiale în educație: un studiu transnațional în România, India, China și Brunei
    15 iulie 2025 • Carmen Cioranu-Rădulescu, Sneh Bansal, Yuanting Liao, Mursidi Murah

Revista de Pedagogie Digitala este o revistă cu acces deschis, cu standarde academice riguroase, ce abordează teme la intersecția dintre educație și tehnologii digitale. Publică studii și analize care contribuie semnificativ la dezvoltarea domeniului pedagogiei digitale.

ISSN 3008-2013
ISSN-L 3008-2013

Pagina revistei: Pedagogie-Digitala.ro

Revista de Pedagogie Digitala este editată în parteneriat de către:
  • Institutul pentru Educație (România)
  • Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic – Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași
  • Facultatea de Științe Politice, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic – Școala Națională de Studii Politice și Administrative, București

Revista de Pedagogie Digitala

Pedagogie Digitala